Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

I Gminny Konkurs Profilaktyczny "Spełniam marzenia bez uzależnienia"

Utworzono dnia 28.02.2024

Pierwszy Gminny Konkurs Profilaktyczny pn. „Spełniam marzenia bez uzależnienia”

Regulamin konkursu

§ 1
Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady zakres i warunki przeprowadzenia i uczestnictwa w konkursie organizowanym przez Organizatora.
  2. Organizatorem konkursu jest Wójt Gminy Mała Wieś, w imieniu którego konkurs organizuje Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Małej Wsi.
  3. Konkurs organizowany jest w dniach od 01.03.2024 do 29.03.2024
  4. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VIII ze Szkół Podstawowych z terenu Gminy Mała Wieś.

§ 2
Cele konkursu

  1. Edukacja dzieci i młodzieży w zakresie uzależnień.
  2.  Promocja zdrowego stylu życia, bez uzależnień.
  3. Kształtowanie umiejętności przeciwdziałania presji środowiska i rówieśników do przejawiania złych zachowań.
  4. Pobudzenie wyobraźni dzieci i młodzieży, jak same mogą przeciwdziałać zagrożeniom związanym z uzależnieniami.

§ 3
Prace konkursowe

  1. Prace konkursowe promujące zdrowy styl życia wolny od uzależnień nt.: „Spełniam marzenia beż uzależnienia”

 Forma pracy to:

  • dla klas I – III praca plastyczna (plakat) wykonana dowolną techniką, dowolny format.
  • dla klas IV – VI praca plastyczna (plakat) wykonana dowolną techniką, dowolny format.
  •  dla klas VII – VIII komiks, dowolny format lub ulotka profilaktyczna wykonana dowolną techniką, format A4 jednostronna.
  1. Każdy uczestnik ma prawo złożyć jedną pracę (wykonaną indywidualnie).
  2. Prace mogą być wykonane z dowolnych materiałów. Należy jednak pamiętać aby nie używać materiałów, które szybko ulegają zepsuciu.
  3. Każda praca powinna zawierać na odwrocie dane personalne autora: imię i nazwisko, wiek (klasa), nazwa szkoły. Każdy uczestnik powinien wraz z pracą dostarczyć wypełnione oświadczenie (załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu).

 

§ 4
Przebieg konkursu

  1. Wszystkie prace wraz z wymaganymi załącznikami należy dostarczyć do 29.03.2024 r. do godz. 12.00 do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Małej Wsi,  ul. Płońska 4,
  2. Niezależne Jury powołane przez organizatora, oceniać będzie między innymi: pomysłowość, estetykę pracy, trwałość konstrukcji, walory plastyczne, oryginalność oraz  nawiązanie do tematu konkursu.
  3. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do 10.04.2024 roku do godziny 15.00 na stronie internetowej Urzędu Gminy Mała Wieś i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.
  4. Termin wręczenia nagród ogłoszony zostanie wraz z wynikami konkursu.
  5. Od oceny jury konkursowego uczestnikom konkursu nie przysługuje odwołanie.
  6. Autorzy 3 najlepszych prac w każdej z kategorii otrzymają nagrody specjalne, pozostali uczestnicy otrzymają symboliczne upominki za udział w konkursie.
  7. Komisja sporządzi protokół ze swoich obrad.

§ 6
Postanowienia końcowe

  1. Organizator nie zwraca prac.
  2. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika konkursu warunków Regulaminu.
  3. Uczestnicy, którzy nie spełnią któregokolwiek z wymogów określonych w Regulaminie lub podadzą nieprawdziwe informacje zostaną zdyskwalifikowani.
  4. Regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej organizatora: https://malawies.naszops.pl/ od dnia ogłoszenia konkursu.
  5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  6. Konkurs nie jest „grą losową” w rozumieniu ustawy z 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016, poz. 471 ze zm.).
  7. Udział w konkursie związany jest z przetwarzaniem danych osobowych uczestników w działaniach niezbędnych dla prawidłowego przebiegu konkursu na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z dnia 4 maja 2016 r.) RODO.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia konkursu.

 Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie !

Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych w Małej Wsi

Marzena Czernicka

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Biuletyn Informacji Publicznej

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 13

W poprzednim tygodniu: 14

W tym miesiącu: 22

W poprzednim miesiącu: 118

Wszystkich: 1962